Regulamin Konferencji

§ 1 Postanowienia

1. Niniejszy dokument jest regulaminem Konferencji Naukowej ,, Studenckiej Konferencji Ratownictwa Medycznego Paramedic Junior” organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Paramedic działające przy Zakładzie Ratownictwa Medycznego na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.

2. Konferencja odbędzie się według terminów podanych przez Organizatorów na oficjalnym facebookowym profilu wydarzenia pod adresem: https://www.facebook.com/konferencjastudencka.gumed/

3. Konferencja odbywa się w trybie stacjonarnym.

3.1. Uczestnictwo w Konferencji odbywa się poprzez: a) uczestnictwo czynne z referatem, b) uczestnictwo czynne z plakatem, c) uczestnictwo bierne,

4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia zmian w programie Konferencji. Każda zmiana zostanie opublikowana na facebookowym profilu Konferencji pod adresem wskazanym w § 1 ust. 2 powyżej.

5. Na Konferencji można prezentować wystąpienia w ramach sesji referatowej, oraz sesji plakatowej. Uczestnik, o którym mowa w §1, ust. 3.1.a) i b) zgłasza temat pracy w formularzu zgłoszeniowym.

6. Za referat uważa się prezentację multimedialną, poruszającą problem badawczy lub przedstawiającą pracę przeglądową. Maksymalny czas trwania referatu to 15 minut. Jeden referat może być prezentowany przez maksymalnie dwóch uczestników.

7. Za plakat uważa się dzieło w wersji papierowej lub elektronicznej, które porusza problem badawczy lub przedstawia pracę przeglądową. Plakaty zostaną wystawione w głównym holu na czas trwania konferencji. Podczas przerw każda zainteresowana osoba będzie mogła zadać pytania autorowi na temat plakatu, który przygotował.

8. Nad zakresem merytorycznym Konferencji, podczas każdej z sesji będzie czuwać komisja składająca się z 2-3 osób powołana przez Organizatorów.

§ 2. warunki uczestnictwa

1.Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na facebookowym profilu Konferencji pod adresem: https://www.facebook.com/konferencjastudencka.gumed/, oraz akceptacja regulaminu i zapoznanie się z przepisami RODO.

2. Udział w Konferencji jest bezpłatny.

3.W celu dokonania rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy.

4. Zakres działania systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora.

5.Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie zgłoszenia uczestnictwa w konferencji.

§ 3. Odpowiedzialność Organizatora

1.Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.

2.W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom.

§ 4 Konkurs Plakatowy

1. Każda praca plakatowa , bierze udział w konkursie na najlepszą pracę.

2. Plakaty będą oceniane przez każdego uczestnika, który będzie brał udział w konferencji.

3. Każdy uczestnik może oddać tylko jeden raz, głos, na wybrany plakat w ciągu trwania całej konferencji.

4. Podanie wyników konkursu odbędzie się pod koniec konferencji.

5. Autor plakatu, który wygra konkurs będzie miał możliwość zaprezentowania swojej pracy przed szerszą publiką.

§ 5 Utrwalenie konferencji

1. Organizator zastrzega sobie prawo do rejestracji dźwięku lub obrazu i publikacji materiałów audiowizualnych związanych z przebiegiem Konferencji oraz udostępniania tych materiałów osobom trzecim.

2. Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na utrwalenie oraz nieodpłatne, wielokrotne i bezterminowe rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku każdego z uczestników lub prelegentów tylko i wyłącznie na potrzeby Organizatorów, archiwizacji wydarzenia oraz sprawozdawczości w ramach Studenckiej Konferencji Ratownictwa Medycznego Paramedic Junior .

3. Materiały te nie zostaną upublicznione w celu uzyskania korzyści finansowych.

4. Organizator może utrwalać przebieg Konferencji dla celów stworzenia dokumentacji lub promocji i rozpowszechniania treści z Konferencji. Organizator może korzystać z takiego nagrania lub fotografii lub jej fragmentu, w tym przedstawiającego wizerunek uczestnika, prelegenta lub innej osoby przebywającej na Konferencji oraz je rozpowszechniać, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, bez konieczności zapłaty wynagrodzenia za korzystanie z wizerunku, na wszelkich znanych polach eksploatacji, w tym na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskich i prawach pokrewnych (tj. z dnia 6 czerwca 2019 r., Dz. U. z 2019 r., poz. 1231), w szczególności poprzez jego utrwalanie, zwielokrotnianie, obrót oraz rozpowszechnianie, w tym wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i remitowanie oraz publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

4. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, z wyłączeniem form obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.

§ 6 Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Organizatorzy przekazują szczegółowe informacje na facebookowym profilu Konferencji pod adresem: /https://www.facebook.com/konferencjastudencka.gumed/, który stanowi integralną część niniejszego Regulaminu. Dokument ten został zamieszczony na stronie na Facebooku Konferencji.

§ 7 Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie Konferencji.

2. Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji wydarzenia rozstrzyga Organizator Konferencji.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

5. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie internetowej Konferencji.